Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014

Μη με κοροϊδεύεις...

Σήμερα, 6 Μαρτίου, στην Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του εκφοβισμού, στο μάθημα της μουσικής ακούμε και τραγουδάμε:
Don't laugh at me!
Σεβάσου τη διαφορετικότητα του άλλου και μη χλευάζεις... τόσο δύσκολο είναι;


Είμαι ένα μικρό αγόρι με γυαλιά
Αυτός που τον λένε φυτό
Ένα μικρό κορίτσι που δε χαμογελάει
γιατί έχει σιδεράκια στο στόμα της
Και ξέρω πως είναι 
να κλαις μέχρι να σε πάρει ο ύπνος...

Είμαι αυτό το παιδί 
που στα παιχνίδια τον διαλέγουν τελευταίο
Είμαι ο πιο αργός
απ'όλους μέσα στην τάξη
Δεν είναι ανάγκη να είσαι φίλος μου
Αλλά είναι τόσο δύσκολο να ζητήσω:

Μη με κοροϊδεύεις, μη μου δίνεις "ονόματα"
Μην παίρνεις ευχαρίστηση από τον πόνο μου
Στα μάτια του Θεού όλοι είμαστε ίδιοι
Κάποια μέρα όλοι θα έχουμε τέλεια φτερά 
Μη με κοροϊδεύεις....


Με αφορμή την ημέρα και παρότρυνση της δασκάλας τους, οι μαθητές του ΣΤ2 ευαισθητοποιούνται και δημιουργούν συνθήματα, ζωγραφιές και τα δικά τους τραγούδια! Πατήστε πάνω στην εικόνα για να τη δείτε μεγαλύτερη:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου